CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 8 januari 2009

Torsdag

Vi 3 ;)

36+1
Stooooor magen ;)
Emma snart har du en sådan stor mage du med ;)
I love you all 3. Marcus du är mitt allt, tack för att du gett oss dessa två barn . Love You!!




Oooh my good... Hade världens muppigaste dröm i morse. Jag skulle iväg på medarbetarsamtal i dag hos min chef. Och jag är alltid rädd att komma försent. men men....





Min dröm var konstig,drömde om att jag bad marcus väcka mig nio och sen ringer mobilen.. Då är det min chef och frågar vart jag 'är, och jag hade råkat försovit mig ,vaknade halv elva då jag egentligen skulle vara där. Och jag sa att ja kommer om tio minuter men hon hade inte tid att vänta.. sedan började ja på att bråka på stackars marcus. Sen vaknade jag till liv, vågade inte ens somna om så jag klev upp halv nio =) Man drömmer så mycket sjukt nu när man är gravid...Hahah jaaa ni, inte lätt...
Men allt gick bra, var faktiskt jätte roligt att få "egen tid" med sin chef så man får sitta ner och prata om allt. Jätte roligt :)

Idag ska jag göra lax till middag, muuums så gott!!! =)
Nu tänkte jag bjuda på lite bilder!! :D

Och ännu en gång Grattis Lillsyster !!! :D I Love You. -v-
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Nu bjussar jag på lite bilder från denna vecka 36+1.
Saknar er ALLA där hemma.
Kram / C

5 kommentarer:

emmavictoriia sa...

Ååå, ÄNTLIGEN lite bilder på dig gumman. Fin du är med stormagen <3

Faster sa...

Hej VÄnnen

Gud vad vi saknade dej i tisdags :o( det fattades något. Men vi täntke på er. Gud vilken mage du har fått :o) STOOOR Nu är det inte så många dagar kvar, vi ser framemot kort på de små liven. Puss och Kram från Faster

Anonym sa...

Oj gravid till 2 små liv <, får säga grattis grattis cissi :)
kram Frida Engblom

Jennie sa...

haha, ja där ligger jag nog i lä vad gäller magstorlek iallafall. men jag kommer på stark 2:a plats!! Ska se om jag kan få till några bilder jag med innan magen försvinner.
Jösses va du färgar håret bruden, jag hade oxå tänkt att klippa o färga men frissan sa att man inte skulle färga håret medans man var gravid och/eller ammade.

Anonym sa...

jo det funkar. kan ju inte bli bättre när man har fått flyttat hem igen och gått klart skolan. visserligen 6 månader sen men känns fortfarande kanon bra.
jo du är lyckligt lottad du, jag hoppas allt går bra när dom ska ut. vad kuul att få se :)
jo men det där är lugnt, man lär sej leva med livet även om det är fruktansvärt jobbigt varje dag. men som sagt går framår nu när jag har familj och vänner nära. :)
kram kram