CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 19 januari 2009

Inskrivning!!

Äntligen är det dax för Inskrivningen på förlossningen!!
Inte alls nervös, herregud neeej!! eller hur är det egentligen ?
Jag är så otroligt nervös som det går att bli. Kan inte ens få i mig frukost.
Har sovit så dåligt i natt och haft världen hårdaste mage, gjorde ganska ont och hade problem med att ta mig upp ur sängen och så där.
Älsklingen min ligger här i sängen och sover han, haha ... Han hoppar tydligen bara i kläderna innan vi ska dra. Men han har dock jobbat väldigt mycket så han får sova en minut till :D ...
Och imorse 07.11 ringde min kära mamma, haha först ville jag inte svara för jag orkade inte prata.. Men jag svarade ändå . Hon ska ju bli mormor och då är man tydligen så där nervig och pirrig... HAHA...
Stackarn!
Nej nu ska jag dricka min multivitamin sen göra oss i ordning.
Ha en bra dag mera kommer ikväll.
Till dess ...
Ha det sååå bra, det ska jag ha ;)
/ C

0 kommentarer: