CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 12 januari 2009

Till min Älskling


Kärlek är det finaste som finns på denna jord!
Den här kärleken jag känner för dig blir bara starkare och starkare,
Mitt hjärta har äntligen funnit ett hem.
Utan dig vid min sida,vet jag inte vad jag skulle ta mig till.
Älskling du gör mig hel i både kropp och själ, du är allt jag önskat mig hela mitt liv.
Dina underbara blåa ögon gör så jag blir nervös, ditt underbara leende och din röst gör så att jag får fjärilar i magen.
Du är så go,glad,rar,snäll,underbar,söt,snygg,omtänksam,bryr dig ,vill ens bästa,och du ger såå mycket kärlek.
Jag kommer förevigt vara din älskling och leva med dig resten av våra liv.
Kommer aldrig att släppa dig, du betyder allt för mig.
Du har gett oss två barn som snart kommer till världen, hur lyckligare kan man vara som får vara just DIN !
Jag är den lyckligaste på denna jord som funnit min älskling resten av mitt liv,och får dela alla underbara känslor,minnen,ned och motgångar med dig Marcus.
Det är bara du som existerar för mig och att vi äntligen ska bli en familj.
Mitt hjärta slår för dig älskling!
Älskar dig av hela mitt hjärta!

0 kommentarer: