CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 20 april 2009

Was Fun!! (:

Utmanad av http://malinviklund86.blogspot.com

Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

6. Utmana ett par personer: Sandra B, Monika B,Therese, Jennie S
Lets start!
1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen? 9815 gram och 75 lång är amanda nu!
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?Neeeeeej Amanda gillar teletubbies!!
3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss? Ååh vad gott med tacos..

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?Mums!
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon? Vad gör ni för skoj då?
6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?Vart e ni ?

7. Vad vill du höra mest av allt? Vi åker o hämta mitt paket på OK!
8. Vad kommer bli dina sista ord i livet? Du har nu mindre än 25 kr kvar på ditt kort.

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom? Okej,Love You! Puss

Haha... det där var ju roligt (: .... Har lite tråkigt när pojkarna sover och älsklingen kikar på fotboll,men detta was Fun!!=)

2 kommentarer:

Emma sa...

I KNOW! :) Det var superroligt ju... haha, jag höll på att garva ihjäl mig xD Så jag var tvungen att visa Joel med så vi kunde garva tillsammans...

Anonym sa...

Skulle gärna göra detta men jag raderade alla mina sms i inkorgen i förmiddags så jag kunde skicka ett mms :( får prova om några dagar då jag har fått några nya :) kram J