CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 26 april 2009

Underbar dag.






Hejsan!



Idag har vi haft en underbar solig dag, och såå varmt!
Tog en tur innan sambon skulle på jobbet, så vi gick upp till centrum och satt oss i solen.
Sedan gick vi hemöver och jag ställde ut pojkarna på balkongen så dem fick fortsätta sova. Jag passade på att vila och se på tv, lite egen tid behövs emellan åt.
Men sedan vaknade Lucas runt 16.00 och Liam vid 17.00 något sådant. Om det är något man inte håller koll på så är det tiderna! Som egentligen är dem viktigaste!
Sedan diskade jag lite och plockat lite.. Pojkarna fick vara med mig inne i köket då jag diskade och guud vad dem skrattar och surrar :). Imorse så fick Liam tag på sina fötter såg jätte roligt ut :)
Nu ska ja fortsätta umgås med min familj och mysa med en kopp té tror jag! :)
Här kommer det lite bilder...
Ha en trevlig kväll med era familjer.









3 kommentarer:

Faster sa...

Vilka snyggingar :o) Dom är världens gulligaste... Vi saknar er jätte mycket!!!! Men snart träffs vi ju, Patricia ser verkligen framemot att får träffa Liam och Lucas. Nu när dom är mer vaken och inte bara sover och äter.
Ha en bra dag, KRAM Faster

Emma sa...

gud vad söta dom är xD hihi... ååå, jag vill ju träffa er snart! ni kanske kommer upp nåt i sommar då vi fått våran lill* :D

Maria sa...

Vilka sötnosar ni har!!
kramar från Maria, Agnes och Linnea