CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 16 april 2009

Utmanad.

Utmanad.UtmaningsRegler:Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar. Jag blev utmanad av http://malinviklund86.blogspot.com

  • Jag mår dåligt över min kropp som den är just nu.
  • Tar promenader nästan varje dag med pojkarna mina.
  • Älskar min Sambo Marcus av hela mitt hjärta, det är mitt LIVS KÄRLEK.
  • Sminkar mig alltid när jag ska iväg.
  • Saknar alla hemma i Sundsvall såsom vänner och familj.
  • Jag älskar klockor och väskor.
  • Jag dricker nästan aldrig nu för tiden.
  • Just nu är jag "hemmafru" och tvillingmamma till ett par underbara små pojkar.

JAG utmanar:

  • Sandra - Syster
  • Jenny Mangs
  • Therese H
  • Frida Allgren
  • Jenny Sandström
  • Monika-Syster
  • Frida Engström
  • Helena J

0 kommentarer: