CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 14 mars 2009

lördag

Nu var det länge sedan jag skrev sist. Lgud uppdatering skadar ju självklart inte :-) . Vi är äntligen hemma nu så lucas och liam får komma in i rutiner. Vi har haft det lite jobbigt med pojkarna ett tag. Liam har fått en ny förkyldning. han hade just fått bort den första så kom den andra direkt efter. jag hatar detta virus man vill ju att sina barn ska må bra. Lucas har haft som Kolik skrik i några dagar men fick sen en ny ersättning som gjorde susen för lucas mage. han har haft väldigt med problem. men nu går det än så länge åt rätt håll. Idag är jag jätte trött så inatt ska min gubbe få ta hand om barnen så jag kan få sova och ta igen mig lite. det är jobbigt när man har två om natten själv då marcus jobbar. men nu är han ledig så då får han vara vaken om natten. Just nu ligger vi och myser i sängen alla tre. dem börjar röra sig mer och mer nu då dem sover. haha små pojkarna mina. nu verkar lucas vakna ska ge han lite mat :-) men ha det så bra så hörs vi :-) kram C

4 kommentarer:

Sandra Bergsten sa...

Saaaaaknra er alla!!!
Bamse kramar till er alal fyra!
puss

Anonym sa...

hehe mysigt. ser du skillnad på dom små liven?

Monika sa...

miss you all...

Therese Hjerpe sa...

Hej Cissi=) är så glad för din skull. såg bilderna och mitt hjärta smälte=)

Jättesöta pojkar har ni! Ser fram emot att träffa er!

Fick ett sms av dig att du hade nytt nummer, skulle du kunna skicka ditt nya nummer igen?=) sköt om er allihopa!