CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 24 mars 2009

Äntligen!!

Liam & Lucas

Tjenixxens!!

Äntligen så har datorn kommit hem och den funkar. Typiskt att den skulle dö bara så där.
Men nu kan jag fortsätta med bloggen :) Och berätta vilka underbara barn man har, hehe .
Idag kl.9.00 ska vi på efterkontroll så jag hoppas det går bra.
Har varit vaken sedan 02. Är väl en aning plumsig just nu, men sånt är livet när man har barn ;)
Jag och Lucas duschade vid 5 imorse, han hade spytt och var inte på något humör alls. Så då tog mammsen med han i duschen och då blev han glad :)
Våra små hjärtan dem växer och växer nu :) Så roligt när dem börjar vara " med" mera och så :) .
Har varit och införskaffat mig babysitters till grabbarna och dem är verkligen bra att ha. Om man nu som mamma vill kunna göra lite andra sysslor än att bära på barn dygnet runt =).
Så nu ska ja styla mig sedan ge Liam lite mat sen bär det av till Mvc.
Mera kommer ikväll.
Ha det så bra.




/C

5 kommentarer:

Therese Hjerpe sa...

Äntligen kommer lite trevlig läsning=) Vill se många många bilder på pojkarna!

Faster sa...

ÄNTLGIEN!! Har saknat er :o) Visst hade jag rätt om Babysitter..... Lycka till idag. KRAM Faster

Anonym sa...

Aaaaw, vad roligt att höra från dig! :) Vad fina era gossar är! vad roligt att du kommer igång med bloggandet igen :) Ser vi fram emot. Kramar

Anonym sa...

Tjena! Kul att du hittade min. Jag har läst din sen innan du fick barn men nu skriver du lite väl sällan. Men det kan jag förstå. Vill också ha en bebis! För det räcker med en till mig :P / Frida

Julia sa...

Du har så otroligt söta söner vännen! :)