CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 23 februari 2009

Norrland.

Ja då var man hemma i norrland ;) IGEN :D...
Jag åkte i fredags kväll med pojkarna till norrland, vi åkte tåg. Dem var så oerhört duktiga våra små pojkar.
Dem sov mest och jag fick lov att väcka dem när de skulle käka lite, men annars gick allt som på räls :D.
Ilördags så tog vi det mest lungt och myste lite med pojkarna, mormor och morfar gullade så mycket med dem.
Lucas har tyvärr blivit förkyld*otur* samt att han har fått ögoninfektion. Men han verkar bli värre i hostan och näsan så har ringt BVC men som vanligt alltid upptaget där.
Så vi får se vad dem säger, man vill ju inte att sina älskade barn ska vara sjuka speciellt inte när dem är små som 1 månad old liksom.
Nu sover dem äntligen men jag kan inte somna om för vi ska åka iväg idag och jag känner mig så stressad för det lilla minsta nu för tiden. Det är faktiskt lite synd tycker jag.

Jag saknar min älskade Marcus som är hemma och jobbar, jag hoppas han kan komma hem och få träffa sina mor och far och få i sig lite riktigt friskluft :D .

Marcus mitt hjärta kommer alltid tillhöra dig, jag lämnar dig aldrig. Vi har fått två underbara barn tillsammans.
Du gör mig så otroligt lycklig och glad, du får mig att känna mig hel och älskad. Du är den mest omtänksammaste och snällaste , underbaraste Älskling man kan ha. Du bryr dig och vill ens bästa och du ger så ,mycket kärlek och lycka=D . Vad mer kan man begära av sin älskling ? =D Han finns alltid där för mig, dag som natt . Kommer alltid finnas vid din sida vad som än händer.
Lucas och Liam Saknar och Längtar såååå mycket efter sin Pappa!!
Din familj saknar dig Älskling!!!!
Nu ska jag ringa BVC sen duscha samt tvätta barnen sen åka till gammel farmor och gammel farfar med barnen :D
So long people!

Kram / C

0 kommentarer: