CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 13 november 2008

Torsdag!

Ojjojj vad tiden går fort när man har saker att göra. Idag var jag och hälsade på arbetskollegorna på jobbet mitt och jag saknar dem så oerhört mycket.
Barnen verkade inte vilja vara med idag, magen var så hård hela dagen, man kan ju knappt sitta för att det blir obehagligt och gör lite ont :( .
Jag fååååår dricka glögg:D Oerhört lycklig detta kommer bli årets höjdpunkt för Cissi ,att få dricka blossa glögg ;P Jag är ju så nojjig när det står att det är lite alkohol i men tydligen får man dricka lite iaf =)
Nu är klockan 16.02 och jag ska snart börja med maten och sen diska, det som är sååååå otroligt kul. *not* Men men , nu är man ju hemmafru och då är det bara att diska och se glad ut.
Tänk er snart kan våra två små änglar komma ut, minst om en månad... Hoppas dem vill komma ut tills det nya året =) . Längtar ihjäl mig efter mina vänner och släktingar i Sundsvall!
Ja saknar er så otrolit mycket, synd att det ska vara så långt till Sundsvall.
Men så fort barnen kommit ut och vi slagit oss till ro åker vi upp till Sundsvall och Sollefteå!=)

Igår kväll så fick jag fruktansvärt ont i min mage,spelade ingen roll om jag låg ner eller satt upp.. Gjorde lika ont ändå, men som en sa, det är nu den värsta tiden börja komma :PMen men jag kan inte förstå hur två barn kan få plats i en mage?! Det är helt sjukt tycker jag att det ens får plats. Men jag tycker synd om dem som bär på fyrlingar och sexlingar dem kan verkligen inte ha så lätt under graviditeten..
Men man känner sig utvald när man får Tvillingar,Jag kom ihåg vilken chock jag fick när dem sa att det var två stycken. Hehe jag bara grät och grät, men var ändå lycklig men man tänkte så stort då och sen när man fick vänja sig så vart man så överväldigad att man skulle få två :)

Här nere i Södertälje regnar det bara :( jag vill ha snö så man får lite mer feeling att det snart e jul. Men har rätt så stor julkänsla i mig och längtar tills man får ta fram alla julsaker =)).

Nej nu måste jag börja med maten min mage börjar säga ifrån nu :( ...

Ha det så bra !

/C

0 kommentarer: