CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 24 augusti 2008

Miami Ink



Just nu så kikar jag på Miami Ink, dom gör ju såå underbart snyga tatueringar. Kanske man ska åka dit och tatuera sig ;) hehe.. lite crazy får man ju vara!!


Man blir så sugen när dem gör så snygga tattoos! ;D


Idag har jag bara latat mig, varit lite föör lat idag =) hehe.. Men har ju typ no friends här nere så då får man gilla läget.


Vill verkligen flytta hem, men det kommer det å ;).


Det spelar ingen roll vart jag bor, så länge jag bor med min underbara älskling Marcus!


Vi kommer att få ett sådant underbart liv tillsammans älskling med våra två underbara barn som ligger inne i magen ;).


Jag älskar dig mest av allt på denna jord älskling, Du och Jag tills döden skiljer oss åt !


Min mage den växer och växer :) nu sysns det att man har något därinne. ;)


Förut idag satt jag och kollade på Project Runway, hehe den serien är så jävla bra.


Christian who´s Gay e så underbart coool,likaså Sweet P. Grymt snygga tattoos den damen har.


Det har varit jätte skönt att vara ledig i helgen och bara vilat upp sig inför en 6 dagars vecka :S .. Jag kommer Dö.


Jag saknar er alla där hemma vänner och familj. Ni alla har en stor plats i mitt hjärta och kommer för alltid stanna där.





Ne nu ska jag ta lite Te och kika på lite mera televison ;P haha duktigt man e.;)





Snart kommer min älskling hem, Det ska bli så mysigt att får gosa sönder honom :D.

Alltid Du och Jag min underbara Älskling ;) Älskar dig mest av allt, ett liv utan dig vill jag aldrig leva. Du är mitt allt!






Over and Oout.





// Cissi

0 kommentarer: